♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Tuesday, July 27, 2010

Mase Utk Update Blog :)

Promise, this post will be short and sweet one coz I'm too lethargic to type out panjang2 since I've got 2 direct classes today, as for morning and afternoon classes..I realize that in the morning I feel very energetic and hyper as well but when comes to the afternoon class and perhaps when it ends in the evening, I admit that I can't concentrate at all.

I'm thinking of going for a holiday as I guess this is the right time for me to rest and relax sikit la kan since next month will be our fasting month and yet I presume at that time mane larat nk travel2 nih. Nk pergi topap kt blok sebelah pun mabuk2.And then proceed to Hari Raya which falls on September. Plus, after raya my final exam will be just around the corner. I don't think I manage to look for a suitable time anymore. Dah la this is our final sem kt menara gading. Tang mane plak unisel ni ada menara yg mempunyai gading..dewan yg nk runtuh ada la Pastu kite semua da nk pergi practical. Kawan2, marilah kita bercuti secara berjemaah.. =)

Hah, alamak ada lipas masuk bilik. Tak pernah ada keturunan kau masuk istana larangan ni ye. Eyh, how dare u masuk bilik anak dara ni?mari kite berperang dgn menggunakan sharingan naruto..lalalala..bye sume!jaga dara~salam

P/s: Oh ye, saya ada masalah gangguan emosi bila saya harus naik motor dengan menggunakan baju kurung..sy tak pandai nk balance kn diri n sy pun berat..pastu malu sbb nnt nmpk bulu kaki yg pernah shave mase form 2 dulu..kecian nani kena dukung sy..muahaha..ckp je nk post entry pendek2..tp lengthy plak da..gomenasai :(

No comments: