♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Monday, July 12, 2010

Part 2

This is the second part of the celebration ;D

masih kurang faham dgn si anis ni..anis!kamera kt sini la..tak maw la pusing2 blkg
okay, dak hana ni..tlg la gelak gulu b4 amek gmbr..hahaha
nana; toksah la pura2 tutup mulut anda..maseh terserlah juge gigi besi anda yg lum siap tuh ;P

Okay kali ni mmg ah..mmg terase..terase sgt..terase cumel giler..haha..okay, tlg benci anis amira ni skrg..haha..

aip ganu!!!nk amek gmbr kami kunun tp mate pandang mane tuh..

We had a joyous moment together..hehe..bkn joyah taw..hoho...-end-

***********************************************************************************
Hah, by the way guys, tetibe nk share jugak kisah bapak nyah yg sweet nie..mls nk post new one..ni kire sama la mcm salin notes pastu tak cukup kertas..nk mintak kt kwn da segan..sal 5sem berturut2 kwn yg tanggung kos nota anda kn..so hah, amek kau..selagi muat, letak je skali.. ;P

This happened to me on last Saturday after I went out to rasdan's house..When I got back home, I saw two little boxes on my vanity desk..Can you guess?I bet you don't..okay, tarts nenas atau dlm bahasa jawa nye bunga rampai..huhehuhe..ok tak!tipu jek ;)

Sape tak surprised kan pabila terlihat tart nenas yg masih teruna dengan berat bersih 270g kt bilik i..haha..


Pastu rupe2 nye my dad yg beli and hadiahkn..maseh bapak..love you la..tp yg hairan nye apsal la dy tak kasi personally je kn instead of pi letak kt ats vanity desk..nasib baik aku prasan..kalo tak, semut bwk geng mafia wars dy mai rogol dulu..tak ke mengalir air mata darah aku jenis B12 plak kn..haish..


Aku mmg la xbleh nmpk tart nenas ni..nnt kalo rayer tlg jgn ajak aku wpon sekali dtg rumah korg JIKA mak korg ade menempah tart nenas ni ye..kalau ajak jugak, mmg aku tak teragak2 nk masuk meminang korg..haha..

ok, aku pown tatau ape significance nye nk citer sal tabiat huduh aku ske melantak tart nenas..dan smpai la ni tart nenas yg aku mkn hari sbtu masih ade dlm mulutku..hebat tak?tlg kagum ye..hoho..ok, da xnk citer lebeh2..aku rase consequences mkn terlalu byk tart nenas ni akan tibe sebentar lg..

Hurm...mak aih!da kul 4 da ke..Ya Allah kul 5.30-9.30 ade kelas...mari dekat mari dekat..memeriahkn kelas Mdm Khatipah..lalala..jmpe kt kelas teaching of literature nnt ye..salam ;D

No comments: