♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Tuesday, January 4, 2011

Pengalaman Yang Tidak Dapat Saya Lupakan

Ceh, tajuk da mcm nk buat karangan penulisan dah ni. yela sejak sekolah bukak semalam, terasa xsbr nak pi sekolah. wei, pi sekolah best apa. ade mak cik kantin yg masak sedap giler. ade tukang kebun yg rajin tanam bunga. lg byk dia tanam dari aku tanam kt farmville taw! kalo jd murid2, dpt keje sekolah. tp tu kan keje sekolah, buat la kt sekolah.kalau jd cikgu, kite la yg bg keje sekolah kt murid2. bg je ape pun. janji dorg ade keje nk buat. ceh, teruk betul aku ni. eh tak2. sy nak jd teacher yg sangat berdedikasi dan mempunyai nilai sahsiah yg tinggi. ^.^

btw kan korg, name tag utk pergi sekolah dah siap. i bubuh name penuh NUR IZZATI. yela, xkn nak bubuh Izzati Kit Richie pulak. over sgt kang dibenci tukang kebun. tp yg ni ade magnet. bkn pkai jarum. i kuno, baru tahu. so i tempah la yg ade magnet. semalam i try la. letak kt baju wahhhh lekat kot! bile letak kt boobs, homaigod. xlekat! mengong :P

Okay next!!!!Dah 3 hari badan masuk angin. memang angin 1 badan la kan. dan sepanjang waktu ni la aku asyik main game dlm toilet je. kalo kira dgn kalkulator 350, ade la 11 kali aku check in. campur 4 muntah kali. memang pakej perANGINan yg sungguh hebat!

Kakak maid aku ni kesian kn aku. so dia ckp meh timang meh. eh tak! meh dia tolong meh. tlg keluarkan angin kate nya. *tp kalau dia ckp timang xpe lg. kalau dia ckp meh tiMbang meh. mmg ngomong sama tangan la dah pasni* teheee.

Then, dia scratch belakang aku ni pakai duit syiling 50 sen. bukan nasik lemak 50 sen. kuat giler dia scratch. dah mcm gores kad topap maxis rm5 jek. atau pun mungkin dia pikir ni peraduan goreng and kenyang gores dan menang dgn setiap pembelian rm30 dan ke atas. tu pun mesti dlm single resit la. korg2, mase dia scratch tu kan tak mcm terjerit2 gedik simpati pulak aku kan. Tsk Tsk. dan aku pun tak pasti apa yang dia lukis kt blkg bdn aku ni.

Lepas dia scratch a few times, baru aku pasan yg dia cicah duit syiling 50 sen tu dgn minyak. mungkin sebagai pelincir. ahaha. nasib baik aku tanya ni bukan minyak goreng ikan kan? dia gelak tp nasib baik dia ckp tak. kalau minyak goreng ikan pun aku redha jela. jgn minyak Ron 95 suda. pasal mane bleh jual pada kenderaan yg berdaftar dgn plat asing mahupun pendatang asing kan. giler kijam pangey akak tu pendatang asing. harap2 dia tak bace blog aku. haha.

walaupun agak sakit, tp xpe, dia da tolong aku tadi. makasih ya. haha.alhamdulillah da makin ok sikit. Tapi..hah, ade tapi nya. Nak tahu apa tapi nya? Tapi nya lepas tu aku amek pinggan dgn sudu. bubuh parcel nasi lemak ataih pinggan. usung depan tb. terus mkn tanpa henti. lepas tu, kena la ada acara penutup. panaskan tom yam semalam. (tom yam ni bapak beli utk mak mlm td. pasal mak da tdo. aku aim la. simpan dlm fridge. esk leh panaskan). bila tom yam da panas, terus sambar mangkuk lalu menyenduk kuah tom yam ke dlm mangkuk terbabit tanpa melihat kiri dan kanan terlebih dahulu. lepas tu xpyh la tanya. mesti la makan kn. xkn la buat cuci muka. tak mcm pedih pulak mata. ceh!

tak lame selepas tu, dan called. kesan dr goresan yg sangat sakit tu td, aku masuk air kejap. masuk jamban da memang selalu. :P

disebabkn tu, bila dia call aku terus soal dia. apa itu kasih sayang?dia xleh jwb. teruk betul. haha. eh tak2. kesian dia. aku ckp aku bg mase. habis kuiz lepas ni dia bg jwpn. aku nak definition dia sndri. bkn goggle kt tnet.

wei, aku rasa aku da tulis terlalu pnjg. mcm mane la aku bleh tulis pnjg2 sgt ni. rajin betul aku. oke oke. nk off da. nnt update lagi. selang 5 minit lg boleh? apa? tak boleh?ok fine sentap. bye. as salam

No comments: