♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Tuesday, January 11, 2011

Dugaan

Hi semua. hah, ye aku sgt gembira td. lepas tu skunk rasa nak nangis. pasal td pergi tong fatt(lg besau dr tesco) tp ade kt raub dgn bentong je. haha XD. kunun2 nak beli brg.

sibuk la beli brg2. keperluan peribadi, brg rumah bla bla bla. lepas tu time nak byr baru aku realize my car key dah hilang. aku da tnya org kt situ. mmg xde. pergi cari semula pn xde. warghh nasib baik bapak dtg bg kunci spare.

tp lepas tu kena bebel jugak la kan. sape suh careless. lepas tu esk bpk suh pergi lg sekali tanya. n esk jugak bpk nak tukar semua sekali. mula2 ingat nak duplicate je. tp bpk ckp bahaya. better tukau semua sekali. i dunno berapa harga. bpk ckp ratus2 jugak la. haish. xde harapan nak shopping langsir. eh, langsir? haha. tak, sbnrnya tengah cari langsir tok sliding door kt rumah sewa. rumah sy nye, xsama dia nye ukuran. n yg da lame2 mmg da give away. huu. so if korg ade langsir lebih, lebih baik bg aku sewa/pinjam boleh? kalau ada, sila hubungi aku ye :)

hoho. so pesanan kpd diri, harus lebih berhati2 pasni. anyway, thanks bapak sebab dtg tlg tadi. syg bapak :P

p/s: huwarghhh sekolah dah nak mula. term paper chap 3 masih belum siap. gi mana sih. kena bersemanagat. chayok zaty :)

No comments: