♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Saturday, November 13, 2010

Day 1

Lunch tadi sangat best. I eat a lot. From nasi and lauk pauk, move on to spaghetti, fruits, fruit tarts, cakes and bla bla lg. The majlis was awesome :D

Lepas tu pusing2 kt Mardi. I'll upload some pixxa later k. Lepas tu shopping mcm2. I beli head rest, keychain, bantal, air freshner utk kereta, sapu tangan. Semua bentuk strawberry. Haha. I almost nk beli seatbelt cover dgn kotak tisu punya bekas gmbr strawberry jugak. Luckily my dad ckp, tak kan semua dlm kereta bentuk strawberry. yeah, agreed with him.

Oh ya! I beli cactus. dengan bekas dia sekali. I beli 3. I'm thinking of nk bg rasdan 1 cactus tu.

Oh yes darl, I dah belikan kamu teh strawberry and dried strawberry as well. Tehee. Can't wait to see u. Mana boleh pisah jauh2 mcm ni. Ah, gedik la zaty!

Okay, gtg now. Need to bersiap. We're looking forward nak mkn steamboat. Yeay!

p/s: hotel kt sini takde air-cond. why? becoz dah memang sejuk pun. no need air-cond. hari ni 22 darjah celcius. hee. bye. slm

No comments: