♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Thursday, September 30, 2010

Practicum O' Practicum

Our practicum name list is out!Guess what?

I'll be doing my practicum in SMK Taman Ehsan, Kepong. I've never heard of this school before. Tapi, tadi sempat la google and I bukak website sekolah tuh.. Hurm, just so so la..

And, we''ll be separated after this..nana will be in batu arang..where as nani in seksyen 18 shah alam..same goes dgn farah kt batu 3, shah alam..cume diff schools.

And, i've informed just now that itu hanya la draft..Our faculty has not sent our names list to the school yet.So, we still can make changes..

Plus, we still don't have any supervisors yet. I'm looking forward to go to other school because of a few reasons. But I can't state ape reason tuh kt sini. Tapi, I still kena discuss dgn my group members first.

My dad said that Kepong xde la jauh sgt nk balik rumah..and xde la jauh sgt nk pergi unisel. Yes, its true. But then, entahla..hati tuh cam frust jugak. It is not easy to find rumah sewa nowadays. Tak kan la I nk serumah dgn Pak Mahat. Nnt kami gossip je sampai tak siap lesson plan.

Cherish pun group I jugak. I still tak jmpa Cherish lg. Tak discuss apa2 lg dgn dia regarding this issue. If nk tukau sekolah, we need to discuss and fikirkan tempat lain. I mean the other school. Sng tak semua org nk balik, nk pergi unisel. ade public transport tak, in case of anything. Kawasan rumah sewa tu if possible nk yg selamat. jauh mane dr sekolah. and tak kan la nk sewa rumah tapi duduk 2 3 org..nk sewa bilik pun kt mane..ade ke tak..nk duduk 3 bulan..if tak selesa will create problems in future plak..byk faktor2 yg perlu di fikirkan.

The other girl I tak kenal. I've been asking around if anyone know her. Tapi the answer is still NO. Mungkin junior or mungkin jugak senior. How to contact her pun I'm not very sure.

If nk fikir, mmg la sedih. Terpisah2 dr kwn2 rapat. Yg da biasa wat kerja sama2..yg jumpa hari2..yg gaduh selalu..its a normal thing.

If boleh tukau sekolah. Lets say pergi sg buloh. Pastu duduk ramai2..i mean xde la 10 org..4-6 ke will be okay..tapi sekolah lain2..rumah je same. at least dah kenal dorg.

Lesson plan i tak sesiap lg ni..sikit je lg tinggal. tapi da tak de mood nk buat. Plus dgn test discourse analysis tomorrow nite. Tak pasti nk study ke tak..*yawning*

Okay, selamat malam..salam


I