♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Sunday, June 13, 2010

Tom Yam Kepala Botak :)

Salam semua..haha..mule2 da gelak..okeyh2, sy serius nih ^.^

Smlm konon2 g diner bentong..sempena birthday my dad yg ke 53..dy ske sgt birhtday dy kali ni pasai pa, pasai 11 june..konon2 jatuh tyme world cup..1 dunia merai kn nye..elok la tuh..rupe da ade kerakyatan africa selatan..hoho..MyEm0.Com <--tarian jawa afrika

ini bapak sy..name sebenar Cak 88 ;)




kad tuh 100% made by me and my lil sista..bersepah jugak la bilik..tp bkn bilik ak pown, so ta kesah la..bkn aku yg kena sapu..hoho



syemput mkn satay..taw x, kuah kacang 2 ta habes..sbb adk ak da celup pkai tgn..trima kasih la ye



blah kiri adek ak buat..blah kanan ak yg wat..syantek kn?yg kiri tu buruks..



rasberi mango..sumpah sedap..

location; depan toilet zoo melaka..2-2 tengah pregnant..hoho..sesape yg berminat sila add di lot 7304,tman negara @ somalia.com ..bla bla bla..*bongok nye anak jual gmbr daddy yg kiut ni*

Haha..back to the bisnes..nk citer sal diner kt bentong smlm..name kedai kna la dirhsiakn..citer dy cm ni, kami nek kete..pastu smpai kt kedai..pastu kami turun la dari kete..pastu masuk kedai..da masuk kedai kami duduk la kt dlm kedai..org tuh dtg amek order kt kedai tu..*msti korg da xnk bace kn ..sbb rse menyampah meluap2 kn*

X, sbnr nye de sorg waiter ni xtaw la nape..maybe dy period kowt..dtg nk serve food tp cam mrh2..muke da ketat seketat suar jeans aku pastu da la botak..(diskriminasi terhadap org botak)..pastu..my dad ckp nk tmbh nasi grg belacan bungkus..dy wat2 xdgr..abah ulang..dy wt dono je..tetibe ak plak yg hangin..choyy kang ku bungkus jugak pale ko dgn plastik smpah kang~

aku kn..mmg xleh taw..dgn org2 yg begini..xprofesional langsung la..lantak la ko kna mrh dgn bos ke hape..aku peduli ape..bleh x lyn customer tu bek2..mase dy kasi mangkuk yg kecik2 kaler oren tok tom yam tu, mcm dy hempas kt meja je..tetibe ak rse cam nk curahkn kuah tom yam tu kt ats pale dy..boleh x? MyEm0.Com <--ini tom yam
aku kn mulut jahat..so bile dy dtg tok second round, aku pown purposely perli2 dy..hoho..benci taw..da la jln cam sotong xde kakiMyEm0.Com keh kalo da xske, seme mende keh xske weh..err alamak..terkeluar plak..okay2..kaber balek ;)MyEm0.Com

pastu time balek..kami pusing ikut blkg kedai tuh..adek aku ckp dy nmpk baby-botak dy ngah men sms kt lua dapur..dgn muke sedey..hokhok..seb bek my dad yg bwk kete...kalo aku, msti ak da hon da dy..hoho(err motip nk hon?)

pastu dlm kete tetibe fenin pale aku dtg balek..sabo jela..mgkin gak sumpahan dr org yg aku kutuk2 td..haha..pdn muke aku..xpe, pas smpai umah, cpt2 telan panadol..alhamdulillah, skunk da xsaket..cume kesan nye msih trse..no wonder la aku biul cket rini..

pape pown, epi belated birthday abah..syg abah..hoho MyEm0.Com

k la..nk berak dlu uols..tata..salam MyEm0.Com

No comments: