♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Saturday, July 18, 2009

*damn tired*

Damn tired..da lme xrse penat seperti arini..da la smlm tdo kul 2 lebey..2pg keyh..bkn tdo dr 2 ptg..bgun pown awal..still mamai ag da g tron bwh..g tggu bus..driver bus slagor n wawasan sutera gado sal aku...siap bertumbuk ag..da la aku sowank2 kt c2..wtf last2 aku xnaek pown bus depa..aku amek taxi..even mahal tp aku slmt smpai..

location; times square (frankly speakin, aku da busan gle bab* dgn tmpt neh)
bersama dgn; dan,nik n gf nye..

aku nk tgk muvie..tp xjd..=( penat majuk..but end up aku xdpt tgk..aku da bengkek..wat can i do is shopping lew..aku nk bli baju 2 pown jd mslh ka..haizz..tp nsb bek pastu da ok..btw tanx dear..krna byk b'sbr dgn ku..

da la b4 dat aku kna drop mse men boling..aku de 2 perkara yg wt aku down..ble aku xreti tp kna pkse..pastu de org gelak kn..ahmad rasdan, u owe me one..depa gelak an aku..taw r aku tiap kali men boling msti msk longkang sblh..uwaaa

itu ade la kali terakhir aku men boling..haha..dy ckp aku emo..xsporting..taw la dy dpt strike..!!bnci~~

ta mengape..lme2 men best gak..aku gelak an dri sndri..hua3..apsal la pmpuan neh baling senget..da la ade jiran sblh, mamat(bkn name bpk nana k ) si baju ijau pndg slek..taw la dy terer men..suda la zaty..jgn emo lg..*sigh*

k..da bis ronggeng sume..balek la kn..tetibe aku terbwk dan nek bus s'gor..kate nye nk benti kt ktm sg buloh..pasai mak dy amek kt c2..aku ckp nk ikut dy xbg..

ala aku taw..nnt kalo mak dy amek..msti dy balek rawub tros..tp dy xbg..kedekut..hua3..rse mcm nk trik je rmbut dy dlm bus tuh..*bengang*

haha..tape la kn..bus aku gerak 5.30 dr pudu..kul 8 mlm bru smpai unisel..yela..tibe2 je masuk damansara...sengal jek..sbr la zaty...huu~~

finally..alhamdulillah aku da smpai cni..cni itu unisel lew..aku xstadi ag..!!!paper aku slase neh..wei apsal aku tulih blog neh hah??*the other side of me * ye2...nk tutup da..sbr la sket..ok2..nk mandi dlu...daaa..salam~~

No comments: