♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Sunday, July 26, 2009

~Berikan kan ruang untuk ku mengarut~

Hoyeh2...exam da bis..so xperlu fenin2 da..n da best part iz wen i dun hv 2 stadi anymore.. MySpace



Now pk nk bis kn cuti sem nih je..ape aku nk wt cuti leh lom decide ag...any idea??*melakukan tarian gumbira*--->>> MySpace



Aku tingin nk p mndi sg..coz rse mcm da lme xg mandi sg..msti best..tp syg..geng2 mandi manda ku enggak berada di cni plak..nnt aku nk pnjam sabun n syampu spe kalo kowank tade.. MySpace



Tp kn kwn2 sekalian, ade gak yg xbest nye ble cuti sem..aku msti xdpt duet..MySpace



Kwn aku suh aku keje..mcm tade logika je..coz cuti aku 3mggu je..tp ble cuti mmg agak pokai r..haizz...nmpk nye kna berlagak baek d rumah..spt menjage keselamatan adek2 d rumah..xpown ssh2..paw jela adek2 aku...mcm xbese wat je.. MySpace



Taw x, aku tlah berjnji pd dri sndri tok kuros..namun..azam cuti sem kali neh mcm GAGAL ag..sbb..kalo kt umah..mmg keje aku..MySpace



aku mmg ske mkn..mkn slalu xbace doa..da la mkn dgn setan..pastu mkn xhengat dunia akhirat lak..msti smpai kenyang gler...ble la aku nk brubah.. MySpace



Adoiyai, ayah aku msti jerit kt tinger aku la..pasai aku msti akan slalu 0nline..kalo kejap2 tape..aku bkn phm on9 kejap2 e2 ape..msti nk lelame..tu la,spe suh pasang tnet kt umah..haha..MySpace



Skunk neh pown da kul 3 pagi..tp aku still di sini..setia d dpn ma dear lappy lew..pe ag..on9 la..kalo xon9 mcm ne aku tulih mende alah neh..haizzz MySpace


Da la ptg td keseganan melanda dri..sume slh e2 ahmad rasdan..dy berpura2 xwape knal n wt2 terkejut d saat aku tibe d rumah beliau..smpai aku rse mcm nk MySpace


Tape...i do; hold grudges..aku msti bls balek..hua3... MySpace



Aku rse aku da byk sgt ngarot..pe yg aku tulih neh sekadar mengisi mase aku yg sgt luas neh..ape2 pown aku kna bersyukur kerna mempunyai waktu tok berehat..jd, kwn2 mari kite raikan dgn daun saderi.. MySpace


Aku rse mcm da a bit penin.. MySpace ag pown bntal ku sudah miskol..


i've to gow now..gudnite..c u again..ja-ne!!! MySpace

No comments: