♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Saturday, December 11, 2010

Saya Pemalas. Marilah Kawan Dengan Saya.

Hari yg paling malas dlm hidup. Haha. Boleh tak tajuk ini diterima utk buat karangan penulisan upsr? Tak boleh ea? Ok fine! haha. tanya la, kenapa aku mls sgt rini. tlg la tanya. tanya la cpt.tnya je boleh tak?Berapa kali ni buat siaran ulangan perkataan tanya tu?-smbil hantuk2 kepala kt bucu meja talipon-

Mlm td da berjanji dgn rasdan nak skipping pg ni. nk buat 100 kali. Cecita memang besaq okay. Lepas tu, pg tadi rasdan call dan paksa aku buat skipping. Mcm biasa la, mlm yg sebelum aku kan berjanji dgn bersungguh2 namun, keesokan hari nya, aku akan beri pelbagai jenis hiasan dan alasan. Akhirnya tutup kisah skipping, terus sambung sleeping XD

Lepas tu mak panggil, ajak masuk bilik. Jeng jeng jeng. Ingat nk bg fulus ke kan. Rupa nya ajak menimbang berat badan. Lalu terus amek penimbang, suh mak naik. Lepas tu ejek2 mak. Mesti berat wooo ini nyonya kan. Mungkin mak rasa mcm terhina dgn ejekan, terus memberi arahan supaya aku pulak yg naik dan timbang. Apa?nk taw berapa berat aku ke?tak payah! Result nya memang mengecewakan. Boleh plak berat mak sipi2 je dgn berat aku. Grrr!!!Kali ni betul2 terhina. terus merajuk, masuk bilik dan membuat sit up sebanyak 20 kali. 20 je pn sebab terus sit down pasal da tak larat. Nyesal tak khianat awal2, letak sebelah kaki aku ke kan masa mak timbang berat dia mula2 td. Cis! Pasni tobat takmau main timbang2 berat dgn mak dah. Timang2 manja xpek. Haha :P

Proceed dengan cerita lain yang berkaitan dengan berat dan badan. Masih belum memulakan chapter 1 lg utk term paper. Td da bangun pastu on laptop nk buat. Semangat giler. Siap warning Ira jgn ajak pergi mana2 hari ni. Dia mintak bwk dia pergi kedai pasal nk beli ubat jerawat pun aku postponed lepas Perayaan Krismas. Giler kejam woo!

Tapi...

Last2 i bukak je facebook. terus lalai main farmville dgn cityville. kepada mereka yg terbaca post ni, sila hantar hadiah taw! Tak kira nak jugak! Kt farmville i da tak mau spe-sial deliberi nih. I nak hadiah2 byk utk letak bwh pokok krisms kt ladang. Paling best, ade org anta aku gift. pastu xleh open sampai krismas. Vavi jek. Utk yg tak main cityville, sila la main. demi aku. haha. Jd la jiran aku. Supaya aku boleh beli mcm2 benda. Kalo x, aku xleh beli ade certain brg pasal tak cukup jiran. marilah kita mengamalkn semangat kejiranan. harus add aku sbg jiran phm??!!Ini satu ugutan keras!<--tetibe berkelakuan psycho pula di sini.

So, kesimpulan nya da nampak kn betapa mls nya aku hari ni. Mls skipping. Mls timbang berat bdn. Mls buat chpater 1. juga lg 1, mls mandi! Opps. busuk ke?*smbil kepit tgn bwh ketiak.biarkan beberapa saat. terus hidu dan cium tgn td.* Pergh, wangi lagi. Bau deodorant masih harum. Jadi, mengapa mahu mandi?bazir sabun jek taw!

Okay bye semua tentera semut. Mls da nk update velogg ni dah. oh btw, nk bgtaw 1 dunia kalo bleh. Umum depan press lg bagus. Ermm..aku kan..kan..sbnr nya kan..haha. malu la nk ckp.aha.masuk rini da 3 hari turut2 xmkn nasi dan menda2 merepek. eceh.haha. nak gelak atau nk kena lempang?ok fine!aut duluuuuuu~

No comments: