♥ Assalamualaikum, Jemput Masuk! :)

Friday, April 16, 2010

A journey to batang berjuntai



Salam..hari yg indah bile dpt melihat kabus pg dan menghirup udara yg sgt segar..betapa indah nye ciptaan Allah..wahaha..ye, harini ak bgn awl giler..MyEm0.Com

i woke up at 5 am in the morning..crita dy begini...

aku da tak balek rumah da almost 4 weeks kowt..last time aku balek 19 march hari itu..bcoz of teater, maka aku dilarang utk pulang T.T

so, life aku kt unisel tersgt2 la stress nye..MyEm0.Com stiap hari nk mengamuk jek..haish2..<--dasar kepala batu.. n i've decided to go home last wednesday..walau apa pown yg terjadi, aku da xlarat~ unfortunately, tetibe friday ni(bersamaan dgn hari ni) ak ade test sbjek testing and evaluation..suda la notes dy tertggal kt ats meja kt hostel.. so, thats y la aku bgn n mandi pepg buteMyEm0.Com ,bersiap2 utk pergi ke unisel...sbb nk amek test nye pasal..*ouh tidak,mls nk plg ke tmpt asal* MyEm0.Com


But, I'm not alone.. y?sbb sy ditemani oleh gadis cantik lg bergetah~ahmad rasdan MyEm0.Com

so, dgn menaiki matrik biru,wpy 6784 MyEm0.Com, kami pown bertolak..lalalalalala

di sbbkn sy nervous nye pasal, maka sy pown kunun2 bace la buku dlm kete MyEm0.Com

Tp, 10 menet kemudian.........

MyEm0.Com


maafkn sy,sy terlalu mengantuk


Tp, bile sy bgn, jam suda menunjukkan pukul 8.15 pg..da kami..err..kami masih lg stuck kt dlm traffic jam, dgn jln yg sgt congested...MyEm0.Com tetibe rase ingin marah..aaaaaaaaa

ttp driver sy berkata; ala,relax la..smpt nye..insyaAllah smpt..
MyEm0.Com

huh~dy taw x test sy akan bermula pd jam 9 pagi..MyEm0.Com

alhamdulillah, we managed to reach there by 9am..n sy tak sempat nk amek notes sy yg tertggal kt hostel tuh..tetibe rse cam nk MyEm0.Com

xpela..redha je at that time..haha..masuk2 claz sume org da duduk kt tmpt masing2..da arrange seating sume..wt aku bertmbh2 cuak je ag..smpt jugak menyelinap ke arah notes nana b4 start..

finally, alhamdulillah..dlm aku cuak2 itu, bleh la jugak ak jwb..pk logik suda.. MyEm0.Com

nsb bek aku xtulih name kt test paper tuh..smoga miss yati xtaw aku la bg jwpn mengarut kt beliau..MyEm0.Com

bile da habes, hati tenang sekejap..smbey melayan meatball kt ikea..*sgt sdap..pasti menggigit jari*~~~

credits 2 goggle~.
this swedish meatballs served with fries, thick brownish gray and jam..nyumy2 MyEm0.Com

oh ye, hari ni sy drive kete dr unisel ke sg buloh...pastu smbg dr bentong ke raub..terima kasih en rasdan..ahax

ok la, gtg guys MyEm0.Com

No comments: